سوالات متداول

خدمات مشتریان

فانتوم طب سعی و تلاش خود را در زمینه تامین محصولات میکند، تا بتواند بهترین محصولات ایرانی و خارجی را از نمایندگان رسمی از بهترین برندهای روز دنیا را تامین و ارسال کند.

تمامی قیمت ها و موجودی محصولات به صورت روزانه توسط تیم پشتیبانی به روز رسانی می شود و تیم پشتیبانی و لجستیک فانتوم طب آماده پاسخگویی هر گونه سوالات کاربران می باشد، برای ما بسیار مهم است که کاربران و مشتریان فانتوم طب با سهولت، محصول مورد نظر شان را انتخاب و خریداری کنند.

طرح های تشویقی و تخفیف هایی نیز به صورت ماهانه برای سپاس از مشتریان و کاربران وفادار فانتوم طب در سایت اینترنتی قرار داده می شود که مورد توجه کاربران قرار می گیرد.

 

فانتوم طب مجرب ترین و بهترین تیم ارسال را در اختیار دارد. همه روزه نظارت بر روی کار تیم ارسال انجام میشود و بعد از ارسال همچنین نظر سنجی بعد از تحویل مرسوله از شما عزیزان ما را در خدمت رسانی عالی و بهینه کمک میکند.

محصولات

دسته بندی محصولات در فانتوم طب به قرار زیر است:

تجهیزات ارتوپدی

تجهیزات پزشکی

تجهیزات ورزشی

محصولات بهداشتی

محصولات آرایشی

سفارش محصول

در صورتی که ساکن شهر زنجان هستید، قبل از ارسال با پیک موتوری، ابتدا کارشناسان پشتیبانی ما با شما تماس گرفته تا از حضور شما در محل تحویل محصولات، اطمینان حاصل کنند.

اگر ساکن سایر نقاط کشور هستید، پس از تحویل محصولات به اداره پست توسط فانتوم طب، تمامی مراحل ارسال از جمله: تحویل محصولات به اداره پست توسط داروخانه، تحویل محصولات به اداره پست شهر شما و … از طریق پیامک و به شماره همراهی که هنگام خرید ثبت کرده اید، ارسال می شود.

همچنین شما عزیزان می توانید با مراجعه با سایت پست جمهوری اسلامی ایران و وارد کردن کدرهگیری خود، از وضعیت مرسوله پستی خود مطلع شوید.

سایر سوالات

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید.